زیر مدول های فازی شهودی و بررسی کلاسهایی از مدول های فازی مرتبط با این نوع زیرمدول ها

پایان نامه
چکیده

دراین رساله به مطالعه ی حلقه ها و مدول های فازی شهودی می پردازیم و سپس تعمیم هایی از آنها را معرفی می کنیم، بدین منظور پس از بیان تعاریف و مفاهیم مقدماتی به معرفی حلقه ها وایده آل های فازی شهودی با مرز(?,?) و بررسی برخی از خصوصیات آنها پرداخته، سپس مفهوم زیرمدول های فازی شهودی را مطرح و ویژگی هایی از آنها را بیان می کنیم. همچنین مفاهیمی از زیرمدول های فازی شهودی روی حلقه های فازی شهودی و زیرمجموعه های برشی (?,?) از مدول های فازی شهودی را مورد بررسی قرار می دهیم.

منابع مشابه

مطالعاتی برپوچساز زیر مدول های فازی

تعاریف و مفاهیم اولیه مورد نیاز در باره جبر مشبکه ها و جبر فازی را بیان می کندو رادیکال زیرمدول فازی وزیر مدول فازی اولیه را بیان کرده و به بررسی ویژگی های آن می پردازدو همچنین به مطالعه مدول های متناهیا تولید شده فازی می پردازد .در ادامه مفهوم مدول های خارج قسمتی فازی را بیان کرده و رابطه آن را با مدول های متناهیا تولید شده فازی بررسی میکنیم.

تجزیه به زیر مدول های اول فازی

فرض کنید که l یک شبکه کامل و r یک حلقه جابجایی با یکه و m یک r _ مدول باشد. در این صورت l _ زیر مدول اول را مورد تحقیق قرار داده و بعضی از خواص آن را خواهیم دید. و همچنین تجزیه اول فازی نرمال و برخی از نتایج مربوط به آن را مطالعه می کنیم.

15 صفحه اول

برآورد مقاومت تراکمی تک محوری و مدول تغییر شکل پذیری شیل های سازند شمشک با استفاده از الگوریتم منطق فازی

مقاومت تراکمی تک­محوری و مدول تغییر شکل­پذیری از مشخصه­های بسیار مهم سنگ بکر در مهندسی سنگ و زمین­شناسی مهندسی است. به­دلیل مشکلات اندازه­گیری مستقیم­ این مشخصه­هاو لزوم وجود امکانات آزمایشگاهی، در برآورد این دو مشخصه، اغلب از روش­های غیرمستقیم استفاده می­شود. در این تحقیق، مدل­هایی برای برآورد مقاومت تراکمی ت...

متن کامل

مدول های با بعد کرول حداکثر α

در این مقاله هدف بررسی حلقه هایی است که هر مدول با بعد کرول، دارای بعد کرول حداکثر α است. برای این منظور ابتدا مطالبی راجع به بعد کرول و زنجیر لووی مطرح کرده و سپس حلقه α-لووی را تعریف میکنیم، که در حالت همان حلقه لووی است. نشان میدهیم که اگر R حلقه α–لووی باشد هر –Rمدول با بعد کرول، دارای بعد کرول حداکثر α است. همچنین خواهیم دید که مدولهایی که هر خارج قسمت آنها دارای بعد گلدی متناهی و لووی، بر...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی (نوشیروانی) بابل - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023